ویژگی Swipe Up در اینستاگرام

ویژگی Swipe Up در اینستاگرامویژگی Swipe Up در اینستاگرام

مخاطبان خود را درگیر کنید

به دنبال کنندگان اینستاگرام خود اطلاع دهید که Story شما چیزهای دیگری بیش از آنچه در آن می بینند، دارد.
برای اینکه انگشت خود را به سمت بالا بکشید با استفاده از متنی که از GIF های برجسته یا جذاب برخوردار است، یک اقدام واضح انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که گرافیکی که در Story خود استفاده می کنید نیز چشم نواز بوده و با تصویر کلی که می خواهید برای نام تجاری خود ایجاد کنید متناسب است.

ارسال مداوم

اگر می خواهید Story شما برای پیروان اینستاگرام خود زود ظاهر شود ، باید به یک برنامه ثابت ارسال پیام متعهد شوید.
ارسال های مداوم باعث می شود مخاطبان شما علاقه بیشتری به صحبت های شما داشته باشند و شما را با الگوریتم اینستاگرام مرتبط نگه دارند.

Insights اینستاگرام را پیگیری کنید

با مشاهده Insights اینستاگرام خود می توانید بررسی کنید که بسیاری از پیروان واقعی اینستاگرام خود در Story خود سوئیچ کرده اند.
این به شما ایده می دهد که نوع محتوایی که مخاطبان شما با آن بیشتر درگیر هستند و شما را قادر می سازد محتوای خود را بر اساس آنچه برای فالوورهای اینستاگرام
شما بهتر کار می کند تنظیم کنید. همچنین می توانید در مورد اینکه در پست ارسال به Stories خود چه کاری نباید انجام دهید، تصوری دریافت کنید.

ارزشش را بده

اطمینان حاصل کنید که هر آنچه فالوورهای اینستاگرام خود را به سمت آن هدایت می کنید ارزش آن را دارد. خواه یک صفحه محصول باشد، یک قطعه وبلاگ یا جزئیات
مربوط به یک رویداد آینده، پیروان اینستاگرام شما باید احساس کنند که به زندگی آنها ارزش افزوده می دهد.

نتیجه

ویژگی Swipe Up در مورد بازاریابی محصولات و خدماتشان به برندها یک مزیت بارز می بخشد.
استفاده از پیوندهای قابل کلیک در Instagram Stories شما این امکان را برای شما فراهم می کند که پیروان اینستاگرام خود را ترغیب کنید تا اقدامی انجام دهند که قبلاً
امکان پذیر نبوده است. اگر جدی در زمینه افزایش رشد مشاغل از طریق اینستاگرام هستید، باید از مزایای این ویژگی هوشمندانه استفاده کنید و به رقابت خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *