لیست کامل ویژگی های اینستاگرام برای کارشناسان بازاریابی

لیست کامل ویژگی های اینستاگرام برای کارشناسان بازاریابی

همگام شدن با تغییرات شبکه های اجتماعی یک چالش است. به خصوص امروز که تقریباً هر هفته به روزرسانی می شود. استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما اغلب باید با این به روزرسانی ها تغییر کند.

ما برای کمک اینجا هستیم. اینستاگرام نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد. مانند اکثر کانال های اجتماعی مدرن دیگر، اینستاگرام نیز پر از ویژگی است و برای پیشرفت در فضای اجتماعی، دائماً در حال تغییر است.

ما در ابتدا گشتی در مورد جدیدترین موارد اضافه شده به سیستم عامل خواهیم زد، سپس به جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های ثابت اینستاگرام خواهیم پرداخت که برای بازاریابان ضروری است.

خرید ویو اینستاگرام

خبرهای جدید در اینستاگرام

اینستاگرام در چند سال اخیر با افزایش رشد خود، تعداد زیادی به روزرسانی را منتشر کرده است. بیایید نگاهی به مهمترین تغییرات کسب و کار و کارشناسان بازاریابی بیندازیم.

در حال آزمایش حذف لایک ها: از اواخر سال 2019، اینستاگرام در حال آزمایش حذف عمومی مانند شمارنده در پست ها در بازارهای مختلف، از جمله ایالات متحده است. با این حال، Likes هنوز توسط سیستم عامل ردیابی می شود و همچنان معیار مهمی برای بازاریابان است.
استیکرهای Stories به رشد خود ادامه می دهند: برچسب های پویا برای Stories با عملکردهایی مانند نظرسنجی یا شمارش معکوس برای کاربران اینستاگرام بیشتر و بیشتر می شود و این سیستم عامل فقط موارد جدیدی را اضافه می کند، از جمله برچسب مسابقه ای که اخیراً اضافه شده است و می تواند برای داستان های بسیار تعاملی عالی باشد – فقط مطمئن باشید که این عملکرد را با یک نظرسنجی چند پاسخ اشتباه نمی گیرید زیرا هنگام ضربه زدن پاسخ های “درست” و “غلط” را نشان می دهد.

خرید با ویژگی های AR: مارک های انتخابی در حال حاضر قادر به آزمایش ویژگی جدید خرید اینستاگرام هستند که با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده کاربران با پست های Instagram و Stories و همچنین سیستم عامل های دیگر مانند Snapchat آشنا می شوند و محصولات را “امتحان می کنند” و خرید می کنند.

پیام با Threads گسترش می یابد: Threads یک برنامه مستقل جدید است که از لیست «بستن دوستان» که می توانید در اینستاگرام ایجاد کنید به پیامهای اینستاگرام شما متصل می شود. در حالی که این یک سرویس پیام رسانانه در مقیاس شخصی تر است که در اطراف گروه های کوچکتر از دوستان قرار دارد، اما تکامل این برنامه به شما کمک می کند تا در مورد زمانی که کاربران اینستاگرام می خواهند به طور گسترده توزیع شده پیام های بازاریابی محور را دریافت کنند ، در مقابل هنگامی که آنها می خواهند به صورت خصوصی و کوچک درگیر شوند. مکالمات در مقیاس.
اینستاگرام در چند سال اخیر با افزایش رشد خود، تعداد زیادی به روزرسانی را منتشر کرده است. بیایید نگاهی به مهمترین تغییرات کسب و کار و کارشناسان بازاریابی بیندازیم.

در حال آزمایش حذف لایک ها: از اواخر سال 2019، اینستاگرام در حال آزمایش حذف عمومی مانند شمارنده در پست ها در بازارهای مختلف، از جمله ایالات متحده است. با این حال، Likes هنوز توسط سیستم عامل ردیابی می شود و همچنان معیار مهمی برای بازاریابان است.
استیکرهای Stories به رشد خود ادامه می دهند: برچسب های پویا برای Stories با عملکردهایی مانند نظرسنجی یا شمارش معکوس برای کاربران اینستاگرام بیشتر و بیشتر می شود و این سیستم عامل فقط موارد جدیدی را اضافه می کند، از جمله برچسب مسابقه ای که اخیراً اضافه شده است و می تواند برای داستان های بسیار تعاملی عالی باشد – فقط مطمئن باشید که این عملکرد را با یک نظرسنجی چند پاسخ اشتباه نمی گیرید زیرا هنگام ضربه زدن پاسخ های “درست” و “غلط” را نشان می دهد.
خرید با ویژگی های AR: مارک های انتخابی در حال حاضر قادر به آزمایش ویژگی جدید خرید اینستاگرام هستند که با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده کاربران با پست های Instagram و Stories و همچنین سیستم عامل های دیگر مانند Snapchat آشنا می شوند و محصولات را “امتحان می کنند” و خرید می کنند.

پیام با Threads گسترش می یابد: Threads یک برنامه مستقل جدید است که از لیست «بستن دوستان» که می توانید در اینستاگرام ایجاد کنید به پیامهای اینستاگرام شما متصل می شود. در حالی که این یک سرویس پیام رسانانه در مقیاس شخصی تر است که در اطراف گروه های کوچکتر از دوستان قرار دارد، اما تکامل این برنامه به شما کمک می کند تا در مورد زمانی که کاربران اینستاگرام می خواهند به طور گسترده توزیع شده پیام های بازاریابی محور را دریافت کنند، در مقابل هنگامی که آنها می خواهند به صورت خصوصی و کوچک درگیر شوند.

ویژگی های اینستاگرام برای بازاریابان

اینستاگرام از زمان راه اندازی، ویژگی های بسیاری را به سود بازاریابان اضافه کرده است – هر دو ویژگی تبلیغات پولی و همچنین پست های ارگانیک. بیایید نگاهی به برخی از مهمترین ویژگی های اینستاگرام برای بازاریابان بیندازیم.

ویژگی های ویدئو

شما احتمالاً با پست های ویدئویی اینستاگرام آشنا هستید – آنها مانند پست های عکس عادی هستند، با این تفاوت که برای ویدیو تا 60 ثانیه طول دارند. قبل از اینکه پست را به اشتراک بگذارید، می توانید یک فیلتر، عنوان و مکان خود را نشان کنید.

ویدیوی زنده اینستاگرام

Live Video با Instagram Video متفاوت است زیرا خوب ، زنده است. نحوه کار آن در اینجا است:

پیروان یک اخطار فشاری دریافت می کنند که به آنها می گوید شما به صورت زنده ادامه می دهید
دنبال کنندگان می توانند جریان زنده ویدیوی شما را در زمان واقعی نظر دهند یا دوست داشته باشند
ویدیو پس از پایان دادن به آن از بین رفته است (در حساب شما ذخیره نمی شود)

IGTV

Instagram TV برنامه ای در اینستاگرام است که به کاربران امکان اشتراک ویدیوهایی با طول یک ساعت – مانند یک قسمت تلویزیونی – را می دهد.

این خبر بزرگی برای سازندگان محتوا است که به محتوای ویدیویی علاقه مند هستند – یکی از سریعترین روندهای رشد در بازاریابی محتوا ، زیرا بیش از 80٪ مشاغل از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنند.

ویژگی های داستان ها

یکی از بزرگترین موارد اضافه شده به اینستاگرام از اواخر گذشته، ویژگی Stories است. Stories از این نظر شبیه Snapchat است که کاربران کلیپ هایی از ویدئو را به داستانی اضافه می کنند که 24 ساعت قبل از ناپدید شدن قابل مشاهده است.

در آن بازه زمانی 24 ساعته می توانید هر چند بار که خواستید محتوای Story را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *