5 ابزار برتر تجزیه و تحلیل اینستاگرام

5 ابزار برتر تجزیه و تحلیل اینستاگرام

همه ما مشغول هستیم و گاهی اوقات گشت و گذار در Insights Instagram در مکان های مختلف در سراسر سیستم عامل، وقت گیر و

ناامید کننده است. خبر خوب! ابزارهایی وجود دارد که پیگیری و ارزیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما را سریعتر و آسان تر می کند.

در اینجا پنج مورد برتر وجود دارد که توصیه می کنم آنها را بررسی کنید.

 

شماره 1: Hootsuite

من از زمانی که برای برنامه ریزی اجتماعی از آن استفاده می کردم، طرفدار زیادی در Hootsuite بوده ام – قبل از اینکه اینستاگرام حتی یک

چیز باشد ، بازگشت می کنم. امروزه نرم افزار آنها از قدرت بیشتری برخوردار شده است و آنها از ابزارهای ردیابی تجزیه و تحلیل بسیار

خوبی در برنامه های خود استفاده می کنند. برای اینستاگرام، Hootsuite مکانی عالی برای تمرکز بر معیارهای مربوط به هدف

برای پیگیری پیشرفت شما و حتی ایجاد گزارش های تصویری است.

 

شماره 2: Squarelovin

Squarelovin به طور خاص بر Instagram Insights متمرکز شده است، بنابراین برخی از ویژگی های گزارشگری مفید برای بهبود استراتژی

شما را فراهم می کند. به عنوان مثال، آنها نمودارهای تعامل را نشان می دهند تا ببینند چه زمانی محتوای شما تعاملات بیشتری

برقرار می کند، همچنین نمودارهایی نشان می دهد که بهترین روزها و زمان ها برای ارسال چیست.

شماره 3: افراد اجتماعی

Socialbakers برای تجزیه هشتگ ها، فیلترها، بیشتر پست های جذاب و موارد دیگر ، به شما کمک می کند هشتگ ها، فیلترها،

جذاب ترین پست ها و سایر ابزارهای جذاب تجزیه و تحلیل اینستاگرام را به صورت بصری جذاب ارائه دهید. این ابزار همچنین یک نمودار با

جزئیات توزیع پست شما در 12 ماه گذشته ارائه می دهد، که می تواند به شما در حفظ ثبات کمک کند.

Socialbakers همچنین مشخصات شما را تجزیه و تحلیل کرده و شما را به عنوان رهبر، اسپمر، خواب آور یا خجالتی دسته بندی می کند

تا میزان کارآیی استراتژی شما را تعیین کند.

 

شماره 4: جوانه اجتماعی

اگر شما علاقه مند به ساختن گزارش های مشتری و جاسوسی از رقبای اینستاگرام خود هستید، Sprout Social می تواند بستر مناسب

شما باشد. رشد فالوور، پسندیدن و نظرات خود را با نمودار تصویری پیگیری کنید و داده های مشابه را برای حساب های رقیب خود پیگیری

کنید تا ببینید چطور در مقابل رقابت قرار می گیرید.

شماره 5: SocialRank

SocialRank ابزاری متمرکز بر درک بهتر مخاطبان اینستاگرام شما است. الگوهای پیرو، کلمات معروف مورد استفاده در بیوگرافی و پست های

دنبال کنندگان و شکلک های معروف مورد استفاده در بین مخاطبان مورد نظر خود را بیان کنید.

این نه تنها به شما کمک می کند مخاطب خود را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک می کند تا محتوای خود را به طور موثر تری تنظیم کنید.

نه خیلی شل و ول!

این که آیا شما تصمیم دارید از ابزاری برای کمک به ردیابی تحلیلی خود استفاده کنید یا به بینش بومی اینستاگرام پایبند باشید، امیدوارم که

این راهنما به شما الهام بخشیده باشد تا از طریق این بستر قدرتمند از داده های موجود برای رشد بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *