راهنمای نهایی تبلیغ وبلاگ شما در اینستاگرام

راهنمای نهایی تبلیغ وبلاگ شما در اینستاگرام

یک وبلاگ عالی با # محتوای عالی آغاز می شود، اما برای موفقیت یک وبلاگ به یک جامعه یا مخاطب قوی نیز نیاز دارد.

یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد جامعه وبلاگ خود استفاده از شبکه های اجتماعی است. وقتی یکی از اعضای جامعه شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند، به شما اجازه می دهد به روزرسانی را برای او ارسال کنید – به همین دلیل وبلاگ نویسی می تواند یک استراتژی بازاریابی موثر باشد.

بازاریابی برای افرادی که از قبل گفته های شما را دوست دارند بسیار آسان تر است. فیس بوک و توییتر بسیار مورد استفاده ترین شبکه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان هستند، اما همچنین بسیار رقابتی هستند. در این سیستم عامل ها دشوار است که مورد توجه قرار بگیریم، مگر اینکه از قبل یک پایگاه بزرگ داشته باشید یا مایل به تسویه حساب برای پست های پشتیبانی شده باشید.

از طرف دیگر اینستاگرام یک بستر عالی و اغلب نادیده گرفته شده برای رسانه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان است.

بیش از 500 میلیون کاربر فعال در این سیستم عامل وجود دارد و از آنجا که تبلیغات اینستاگرام نسبتاً جدید است، نیازی نیست مانند بازی با فیس بوک “برای بازی پول پرداخت کنید”.

وبلاگی که هم اکنون می خوانید سالانه بیش از 1.2 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد و 10٪ از این بازدید از Instagram انجام می شود!

امروز می خواهم به شما کمک کنم تا تصمیم بگیرید Instagram مناسب وبلاگ شما است یا خیر. ما تاکتیکهایی را به شما نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد از تلاش خود برای بازاریابی وبلاگ خود در اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید – همان تاکتیکهایی که برای ساخت برخی از بزرگترین وبلاگها در اینترنت کار کرده اند.

مزایای اینستاگرام برای بلاگرها

1. ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید

پیوندی به وبلاگ خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود بگنجانید تا افرادی که از اینستاگرام شما بازدید می کنند بتوانند در سایت شما قدم بزنند.

همچنین می توانید این پیوند را به مقاله یا صفحه خاصی از وبلاگ خود هدایت کنید.

بنابراین اگر یک وبلاگ نویس مد هستید و فقط مقاله جدیدی با عنوان “Fall’s Hottest Fashion Trend؟” شلوار جین بل-ته. ” – پیوند زیستی را برای ارسال مستقیم افراد به مقاله تغییر دهید. سپس یک عکس از خود را با شلوار جین زنگوله ای ارسال کنید، و در عنوان عنوان کنید که افراد می توانند مقاله کامل را با کلیک روی پیوند موجود در بیوگرافی شما بخوانند.

2. ترافیک را از مخاطب درست هدایت کنید

افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند از قبل به صحبت های شما علاقه مند هستند، بنابراین میزان ترافیکی که از اینستاگرام می گیرید بسیار با ارزش تر از بسیاری از منابع ترافیک دیگر خواهد بود. وبلاگ نویسان اینستاگرام از طریق وبلاگ های خود از راه های مختلف کسب درآمد می کنند، اما بیشترین مراجعه به آنها از طریق مراجعه به سایت است. پیوندها به عنوان مثال یک وبلاگ نویس مد ممکن است با شرکتی مانند Nordstrom کار کند و از هر مشتری که راه خود را ارسال می کند کمیسیون بدست آورد. شخصی که عکس شما را از شلوار جین زنگوله ای دوست دارد، سپس به وب سایت شما می رود تا مقاله کامل را بخواند، احتمال خرید آن بیشتر است.

3. به طور مستقیم از اینستاگرام خود درآمد کسب کنید

علاوه بر هدایت ترافیک از اینستاگرام به وبلاگ خود، می توانید از وبلاگ خود به صفحه اینستاگرام خود نیز مراجعه کنید. چرا می خواهید این کار را انجام دهید؟ روش های زیادی وجود دارد که می توانید از طریق اینستاگرام مستقیم درآمد کسب کنید، بدون اینکه افراد را به وبلاگ خود بفرستید اولین. خدماتی مانند LikeToKnow.it می تواند اینستاگرام شما را “قابل خرید” کند و اصطکاک را در روند خرید کاهش دهد. اگر یک وبلاگ نویس مد، فروشنده Etsy یا واقعاً هر کسی هستید که محصولات تصویری جالب برای فروش دارد، این یک استراتژی عالی است.

4- رهبر اندیشه شوید

بسیاری از مشاغل انتخاب می کنند که از اینستاگرام خود برای اهداف دقیق برند استفاده کنند. با ارائه نکات مفید و توصیه های مربوط به صنعت پیروان خود، می توانید تجارت خود را به عنوان یک مرجع در نظر مشتری تاسیس کنید. شرکت Reonomy نرم افزاری را برای دلالان املاک تجاری تهیه می کند. آنها در وبلاگ شرکتی خود به این کارگزاران نکاتی درباره همه چیز، از فناوری املاک و مستغلات، تا فروش در فصل کند ارائه می دهند. آنها از صفحه اینستاگرام خود (Reonomy @) برای نمایش ساختمانهای جالب در شهر نیویورک استفاده می کنند. پیروان آنها این کار را دوست دارند زیرا این امر باعث می شود آنها از همه چیز در این صنعت مطلع شوند و Reonomy نیز این موضوع را دوست دارد زیرا باعث می شود نام تجاری آنها سرآمد باشد.

4. ایجاد یک جامعه

در اینستاگرام مردم از تعامل با مارک ها راحت تر از فیس بوک هستند، این بدان معنی است که به احتمال زیاد از یک عکس خوششان می آید یا برای شما نظر می گذارند. طرفداران کارهای شما می توانند با یکدیگر صحبت کنند و درست از اینستاگرام از شما سوالاتی می پرسند. این نوع مکالمه مستقیم بسیار مفید است زیرا با مخاطبان شما ایجاد رابطه می کند و جامعه را در اطراف وبلاگ شما ایجاد می کند. تعامل با وفادارترین طرفداران شما آنها را به طرفداران فوق العاده تبدیل می کند، افرادی که احتمال دارد آخرین پست وبلاگ شما را با یک دوست به اشتراک بگذارند.

5. جنبه جدیدی از خود را به نمایش بگذارید

ایجاد پست های وبلاگ ساعتها یا حتی چند روز طول می کشد اما ارسال عکس در اینستاگرام فقط چند ثانیه طول می کشد. حتی اگر چیز جدیدی در وبلاگ خود ندارید، با این وجود می توانید مخاطبان خود را با یک پست هوشمندانه در اینستاگرام درگیر کنید. اینستاگرام همچنین مکانی عالی برای نمایش محتوای ویدیویی است. تعداد بسیار کمی از افراد فیلم های جاسازی شده در پست های وبلاگ را تماشا می کنند، اما الگوریتم اینستاگرام ترجیحاً فیلم ها را درمان می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که محتوای شما به مخاطبان زیادی می رسد. داستان های اینستاگرام نیز مکانی عالی برای نشان دادن جنبه احمقانه شما است. داستانها صریح و صمیمی است. پیروان شما می توانند “پشت صحنه” – یاد بگیرند که چه چیزی برای اجرای کامل لباس مد لازم است، یا در مورد آخرین پست وبلاگ خود تحقیق کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه کسب و کار شما می تواند از داستان های اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرد، راهنمای نهایی ما در Instagram Stories for Business را ببینید.

نکات مفیدی برای تبلیغ وبلاگ خود با اینستاگرام

ما برای شروع تبلیغ وبلاگ خود در اینستاگرام به این لیست کوتاه از نکات مفید رسیده ایم.

  1. اینستاگرام خود را به وبلاگ خود پیوند دهید. هر پست اینستاگرامی باید به طریقی به وبلاگ شما پیوند یابد، خواه این هشتگ باشد، یا تبلیغ شخصی در عنوان شما باشد یا پیوندی به وبلاگ شما در بیوگرافی حساب شما باشد.
  2. پست های وبلاگ جدید را نیز در پیوند زیستی خود به نمایش بگذارید. هر زمان که یک پست وبلاگ جدید می نویسید، یک پست اینستاگرام ایجاد کنید و افراد را به سمت بیوگرافی خود هدایت کند تا آن را بررسی کنند.
  3. دو کلمه: محتوای مارک دار. عادت کنید که برای دید بیشتر محتوای عالی خود را با آرم شرکت یا وبلاگ خود مارک بزنید.
  4. نمایه شما “اولین برداشت شما” است. به نمایه خود به عنوان اولین برداشت پیرو خود از نام تجاری و تجارت خود فکر کنید. هنگام ایجاد ظاهر و ترکیب کلی حساب خود، حتماً وقت بگذارید و به جزئیات توجه کنید.
  5. اجتماعی باشید حتماً درباره پست های دیگران نظر دهید. شبکه! حساب های دیگران را دنبال کنید. این کمک می کند مخاطب خود را به صورت ارگانیک بسازید.
  6. نظرتو برگردون. وقتی افراد روی صفحه شما نظر می دهند، سعی کنید پاسخ دهید. در مکالمه با پیروان شرکت کنید. این به ایجاد یک رپرتوار بین شما و مصرف کنندگان کمک می کند.
  7. ###### ما نمی توانیم این یک نکته را به اندازه کافی بیان کنیم: از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید! این کلمه کوچک ممکن است بی نتیجه به نظر برسد، اما هشتگ ها نمایانگر تجارت و نام تجاری شما هستند. مصرف کنندگان هشتگ ها را با محتوای شما مرتبط می کنند. هشتگ شما مارک شماست.
  8. سازگاری حرف اول را می زند. سعی کنید با پست های اینستاگرام سازگار باشید. در یک زمان برای خیلی پست نگذارید، زیرا دنبال کنندگان اذیت می شوند. برنامه ارسال پست را برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند تا با پیروان خود در ارتباط باشید.
  9. با اینفلوئنسرها کار کنید. پشته بازاریابی تأثیرگذار را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *