5 نفر از مشاهیر برتر اینستاگرام و میزان پرداخت آنها

5 نفر از مشاهیر برتر اینستاگرام و میزان پرداخت آنها

اینستاگرام فقط برنامه دوربین نیست که زمانی در سال 2010 راه اندازی شد. اکنون، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه – بیش از 500 میلیون نفر از آنها هر روز از این پلتفرم استفاده می کنند – اینستاگرام چیزی بیش از یک پلت فرم اشتراک عکس و پنجره ای برای اتفاقات فعلی است.

بازاریابی در اینستاگرام پاسخی برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی است که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد و حتی دریافت مطالب رایگان هستند. خواه ارسال تصاویر زیبا یا تبلیغ محصولات یا کمپین های تجاری باشد، این پلت فرم اشتراک عکس پاسخی برای نحوه کسب درآمد است.

چگونه بازدید پستمان را بیشتر کنیم؟

 

1. لیز اسوینnewyorkcity

لیز اسوین، 25 ساله، که درست بعد از راه اندازی اینستاگرام در سال 2010 به آن پیوست، شروع به ارسال عکس هایی از شهر خود (البته NYC) تحت حسابNewYorkCity به عنوان یک سرگرمی کرد. او اکنون بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده دارد و “مادر مادر اینستاگرام” لقب گرفته است. سال گذشته، Eswein حداکثر 15000 دلار برای هر بار شلیک سفارش می داد و از این طریق برای Instagrams اسپانسر از هر مارک 1 دلار شارژ می کرد. گاردین برای بیان این موضوع، گزارش داد که برخی از پست ها بیش از 23000 پسندیدن را به خود جلب کرده اند.

2. جیسون استینjasonwstein

جیسون استین یکی از کاربران اولیه اینستاگرام بود. او به سرعت فهمید که اینستاگرام یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند برای شرکت ها خواهد بود. برای استفاده از آن، استین Laundry Service را راه اندازی کرد، یک آژانس رسانه های اجتماعی که با مارک ها با تأثیرگذاران اینستاگرام مطابقت دارد. تا سال 2014، استین در فهرست 30 زیر 30 سال Forbes در رسانه ها بود، لیستی از بازی های تغییر دهنده صنعت. خدمات خشکشویی 30 کارمند در لس آنجلس و نیویورک داشت و یک لشکر به نام Cycle با ارتشی حدود 1000 نفر اینستاگرامر که با مارکهایی مانند آمازون، بیتز و شبکه اپرا وینفری کار می کردند.

3. برایان دی فئوbridif

برایان دی فئو در سال 2010 به عنوان یک سرگرمی و به عنوان یک جوان 33 ساله و بدون تجربه حرفه ای عکاسی، به اینستاگرام پیوست. اما او پس از کسب محبوبیت در این سیستم عامل، با راه اندازی ایمیل به مسئولان برگزاری یک جشنواره موسیقی نیویورک در مارس 2011 خواستار دریافت بلیط رایگان در ازای گرفتن عکس از این رویداد و قرار دادن آنها در خوراک خود شد. این منجر به یک برنامه با Puma در ابوظبی شد و از آنجا، کار همچنان ادامه داشت. DiFeo و Anthony از بنیانگذاران موسسه آزمایشگاه تلفن همراه همراه با Eswein بودند.

4. آنتونی دانیلtakinyerphoto

آنتونی دانیل دو هفته پس از راه اندازی اینستاگرام، بدون قصد تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام، به آن پیوست. او شروع به عکاسی از افراد تصادفی بدون توجه به لباس آنها کرد. سپس، هنگامی که مارک ها تمایل خود را به مد تغییر دادند، آن زمان بود که مارک ها شروع به تمدید کردند، او به Fortune گفت. دانیل هنوز آزمایشگاه رسانه موبایل را با DiFeo اداره می کند. از سال گذشته، او گفت که این شرکت پنج تا 10 درخواست در هر ماه ارسال می کند، و او برای حساب شخصی خود دو تا سه درخواست دریافت می کند – همه آنها در اینستاگرامرهای آژانس بررسی می شدند.

5. آهنگ Aimeesongofstyle

صاحب وبلاگ مد و طراحی داخلی Song of Style ،Aimee Song 950 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و 72000 خواننده وبلاگ او را مشاهده می کنند. وقتی او را در حالی که لباس خاصی پوشیده است نشان می دهد، آن لباس در عرض یک روز به فروش می رسد! چنین حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی به این معنی است که Song می تواند برای هر همکاری با مارک های بزرگ حدود 50،000 دلار هزینه دریافت کند و به راحتی او را در رده های بالای پردرآمد Instagram قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *