6 نفر از مشاهیر برتر اینستاگرام و میزان پرداخت آنها

6 چهره مشهور برتر اینستاگرام و میزان پرداخت آنها

اینستاگرام فقط برنامه دوربین نیست که زمانی در سال 2010 راه اندازی شده بود. اکنون، این یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه – بیش از 500 میلیون نفر از آنها هر روز از این پلتفرم استفاده می كنند – اینستاگرام چیزی بیشتر از یك بستر به اشتراک گذاری عکس و دریچه ای برای اتفاقات فعلی است.

بازاریابی در اینستاگرام پاسخی برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی است که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد و حتی دریافت مطالب رایگان هستند. خواه ارسال تصاویر زیبا یا تبلیغ محصولات یا کمپین های تجاری باشد، این پلت فرم اشتراک عکس پاسخی برای نحوه کسب درآمد است.

بازدید فوری مانند عکس فوری است، شما وقتی که به عکاسی می‌روید می‌توانید عکس را در همان لحظه تحویل بگیرید ولی کمی پول بیشتری خرج می‌کنید. ویو فوری هم همینطور است.

چگونه می توان با اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

مشاغل برای پرداختن به مخاطبان خود به کاربران اینستاگرام پول می پردازند، امیدوارند که با این کار پیروان اینفلوئنسر محصولات خود را بخرند یا محصولات خود را توصیه کنند. بدون مخاطب، کسی نیست که شما بتوانید در آن تبلیغ کنید. با ارسال هر روز و تمرکز بر روی نامزدی، استفاده از هشتگ های مرتبط، ایجاد سبک Instagram خود و البته ارسال عکس های زیبا، پیرو خود را افزایش دهید.

اما تعداد فالوئرهای کافی برای مشاغل کافی نیستند تا توجیه پرداخت شما را داشته باشند. 100 هزار نفر از پیروان جعلی در محتوایی که شما قرار می دهید مشارکت نخواهند کرد و مشارکت در کسب درآمد این مشاغل است.

اگر دنبال کنندگان خود را افزایش داده اید، کسب درآمد در اینستاگرام معمولاً با فروش پست های تبلیغاتی، عضویت در شرکت های وابسته، ایجاد محصول یا خدمات خود و فروش مجوز برای عکس ها یا فیلم هایتان انجام می شود. می توانید روی یکی از این جریان های درآمد تمرکز کنید یا همه آنها را تعقیب کنید.

خرید بازدید در سایت view instagram

چگونه شروع به کسب درآمد در اینستاگرام می کنیم؟

برای رسیدن به سطحی که می توانید در اینستاگرام درآمدزایی کنید، دست کم نگیرید. نوشتن، عکسبرداری و ویرایش عکس ها و فیلم ها قبل از بارگذاری روز به روز، به زمان و تعهد زیادی نیاز دارد.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید، ارزش دارد که دانش خود را در مورد عکاسی و رسانه های اجتماعی بسازید. کلاسهای زیادی وجود دارد که می توانید در سایتهایی مانند Coursera شرکت کنید که سرعت و کارآیی شما را بالا می برد بنابراین می توانید موارد زیر را ایجاد کنید.

این فقط افراد مشهور نیستند که با اینستاگرام به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. تا آنجا که می توانید بیاموزید و زمان کافی را اختصاص دهید تا بتوانید خود را به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام رشد و توسعه دهید.

اگر نمی توانید از طریق اینستاگرام نفوذ کرده و درآمد کسب کنید، روش های آسان دیگری نیز برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

برای اینکه ایده بهتری از اینکه چه کسی آن را میخکوب می کند، در اینجا 6 مورد از پردرآمدترین و موفق ترین حساب های اینستاگرام آورده شده است:

پردرآمدترین کاربران اینستاگرام:

1. لیز اسوینnewyorkcity

لیز اسوین، 25 ساله، که درست بعد از راه اندازی اینستاگرام در سال 2010 به آن پیوست، شروع به ارسال عکس هایی از شهر خود (البته NYC) تحت حسابNewYorkCity به عنوان یک سرگرمی کرد. او اکنون بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده دارد و “مادر مادر اینستاگرام” لقب گرفته است. سال گذشته، Eswein حداکثر 15000 دلار برای هر بار شلیک سفارش می داد و از این طریق برای Instagrams اسپانسر از هر مارک 1 دلار شارژ می کرد. گاردین برای بیان این موضوع، گزارش داد که برخی از پست ها بیش از 23000 پسندیدن را به خود جلب کرده اند.

2. جیسون استینjasonwstein

جیسون استین یکی از کاربران اولیه اینستاگرام بود. او به سرعت فهمید که اینستاگرام یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند برای شرکت ها خواهد بود. برای استفاده از آن، استین Laundry Service را راه اندازی کرد، یک آژانس رسانه های اجتماعی که مارک ها را با تأثیرگذاران اینستاگرام مطابقت می دهد. تا سال 2014، استین در فهرست 30 زیر 30 سال Forbes در رسانه ها بود، لیستی از بازی های تغییر دهنده صنعت. خدمات خشکشویی 30 کارمند در لس آنجلس و نیویورک داشت و یک لشکر به نام Cycle با ارتشی حدود 1000 نفر اینستاگرامر که با مارکهایی مانند آمازون، بیتز و شبکه اپرا وینفری کار می کردند.

3. برایان دی فئوbridif

برایان دی فئو در سال 2010 به عنوان یک سرگرمی و به عنوان یک جوان 33 ساله و بدون تجربه حرفه ای عکاسی، به اینستاگرام پیوست. اما او پس از کسب محبوبیت در این سیستم عامل، با راه اندازی ایمیل به مسئولان برگزاری یک جشنواره موسیقی نیویورک در مارس 2011 خواستار دریافت بلیط رایگان در ازای گرفتن عکس از این رویداد و قرار دادن آنها در خوراک خود شد. این منجر به یک برنامه با Puma در ابوظبی شد و از آنجا، کار همچنان ادامه داشت. DiFeo و Anthony از بنیانگذاران موسسه آزمایشگاه تلفن همراه همراه با Eswein بودند.

4. آنتونی دانیلtakinyerphoto

آنتونی دانیل دو هفته پس از راه اندازی اینستاگرام، بدون قصد تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام، به آن پیوست. او شروع به عکاسی از افراد تصادفی بدون توجه به لباس آنها کرد. سپس، هنگامی که مارک ها تمایل خود را به مد تغییر دادند، آن زمان بود که مارک ها شروع به تمدید کردند ، او به Fortune گفت. دانیل هنوز آزمایشگاه رسانه موبایل را با DiFeo اداره می کند. از سال گذشته، او گفت که این شرکت پنج تا 10 درخواست در ماه ارائه می دهد، و او برای حساب شخصی خود دو تا سه درخواست دریافت می کند – همه آنها در اینستاگرامرهای آژانس بررسی می شدند.

5. آهنگ Aimeesongofstyle

صاحب وبلاگ مد و طراحی داخلی Song of Style ،Aimee Song 950 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و 72000 خواننده وبلاگ او را مشاهده می کنند. وقتی او را در حالی که لباس خاصی پوشیده است نشان می دهد، آن لباس در عرض یک روز به فروش می رسد! چنین حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی به این معنی است که Song می تواند برای هر همکاری با مارک های بزرگ حدود 50،000 دلار هزینه دریافت کند و به راحتی او را در رده های بالای پردرآمد Instagram قرار دهد.

6. دانیل برنشتاینweworewhat

دانیل برنشتاین 22 ساله وبلاگ بسیار محبوب مد We We What What را اداره می کند و تقریباً 1 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد. نفوذ وی در شبکه های اجتماعی باعث شده است تا وی به یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین چهره ها در صنعت مد تبدیل شود. شرکت ها چیزهای رایگان برای او ارسال می کنند، اما او گزارش کرده است که مجانی است که می داند از او استفاده نمی کند، رد کرده است. با این حال، بسیاری از کارهای او توسط یک نماینده مذاکره می شود، و او با نام های بزرگی از جمله Lancôme و Virgin Hotels کار کرده است.

تخمین زده شده است که دانیل برای پستی برای تبلیغ نام تجاری که از وی در حال تبلیغ است، بین 5 تا 15 هزار دلار هزینه می گیرد، اما این رقم می تواند با توجه به مقدار لوازمی که به مارک مورد نظر می دهد یا مدت زمانی که برای تبلیغ آنها صرف می کند، افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *