تبدیل حساب کاربری خود به یک چیز بزرگ

یک طرح ارسال محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید:

محتوا همان چیزی است که سرانجام سرنوشت حساب تجاری اینستاگرام شما را رقم خواهد زد، و شما باید از همان روز اول محتوای مربوط به مخاطبان هدف خود را
ارسال کنید.
برای اطمینان از این که آنچه را که ارسال می کنید بیشترین توجه ممکن را از طرف پیروان شما پیدا می کند، باید زمان ارسال را جدی بگیرید.
با تشکر از Instagram Insights، یک ابزار تجزیه و تحلیل داخلی، می توانید دقیقاً بفهمید که فالوورهای شما در آن پلت فرم آنلاین و فعال هستند.
از این اطلاعات برای ارسال مطالب خود در زمان های مشخص استفاده کنید، و مطمئناً پیشرفت چشمگیری در تعامل کاربر تجربه خواهید کرد.
هنگامی که حساب کسب و کار شما پیرو مناسبی کسب کرد ، باید یک طرح ارسال مطالب تهیه کنید که به آن پایبند باشید.
به عنوان بخشی از برنامه، می توانید درمورد اینکه چه محتوایی را از قبل ارسال کنید تصمیم بگیرید تا چیزی تا آخرین لحظه باقی نماند.

از نظر بصری سازگار باشید:

ما قبلاً در مورد عکس نمایه حساب کسب و کار شما بسیار طولانی صحبت کردیم و اینکه چرا مهم است که یکی را انتخاب کنید که به مخاطبان هدف شما به نام تجاری
شما کمک کند مهم است. در مورد حالت بصری و نمای کلی نمایه کسب و کار Insta شما نیز همین مورد وجود دارد و شما می توانید از طریق پست های خود سازگاری
بصری ایجاد کنید.
حتی اگر دو پست حاوی تصاویر کاملاً متفاوتی باشند، باز هم می توانید عنصری را در خود داشته باشید که این دو را از نظر ظاهر و احساس به هم متصل کند.
برای سهولت کار شما نباید به دنبال فیلترهای عکس باشید. بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام سبک امضای خود را صرفاً بر اساس فیلترهایی که
برای ادویه بخشیدن به تصاویر ارسال شده استفاده کرده اند، ایجاد کرده اند.
برای ایجاد سبک منحصر به فرد خود، باید تا آنجا که می توانید با فیلترهای داخلی اینستاگرام آزمایش کنید و در مورد دو یا سه فیلتر تصمیم بگیرید که به طور مداوم
در تمام پست های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از اینستاگرام فراتر رفته و در ویرایش عکس ها و فیلم های خود با نرم افزار ویرایش اختصاصی تلاش کنید.

از ویژگی Instagram Stories به نفع خود استفاده کنید:

هر روز، ویژگی Instagram Stories بیش از 400 میلیون کاربر را تجربه می کند و در میان آنها، بسیاری از این ویژگی برای تبلیغ خود در کنار مهارت ها / محصولات / خدمات
خود استفاده می کنند.
از آنجا که از ویژگی های Instagram Stories می توان برای ارسال مطالبی استفاده کرد که پس از 24 ساعت به طور خودکار از فید پیروان شما خارج می شود،
این بهترین راه برای مارک های آینده و آینده است که با ارسال عکس ها و فیلم های رنگارنگ، پر جنب و جوش و بیشتر، ریسک خلاقانه می کنند. مهمتر، جلب توجه است.
این ویژگی برای خودش دنیایی است و هنگامی که اولین استوری اینستاگرام خود را با موفقیت بارگذاری کردید ، به پست منظم استوری ها اهمیت دهید.
هدف از ارسال داستان هر روز این است که دنبال کنندگان خود را در شیار مشاهده آنها قرار دهید. اگر محتوای شما توانست توجه بینندگان را به خود جلب کند، می توانید
انتظار داشته باشید که داستان های شما بی اندازه در رشد نمایه تجاری Insta شما نقش داشته باشند.
بنابراین، اگر یک کاربر مشتاق اینستاگرام هستید، چرا با راه اندازی یک حساب کاربری تجاری، فکر نمی کنید که استفاده از این پلتفرم را به چیزی مفیدتر تبدیل کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *