نحوه استفاده از اینستاگرم برای تجارت الکترونیک

1. از مطالب خود مراقبت کنید.

 هیچ قاعده ای برای تعداد دفعات ارسال پست در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، کیفیت خوب و سازگاری کلیدی هستند. برای کمک به حفظ استانداردهای بالا و
تعامل، فرایند را با یک برنامه زمانبندی خودکار کنید.

2. از عکسهای خود مراقبت کنید.

بسیاری از عکسهای محصول در خبرمایه شما ممکن است بسیار پر فروش به نظر برسند. عکس های بسیار زیاد دیگری که یکی پس از دیگری ارسال می شوند، ممکن
است تأثیر خوبی نداشته باشند. پس خلاق باشید.

3. از هشتگ های خود مراقبت کنید.

از هشتگ های مرتبط با محصولات خود به عنوان یک روش بهینه سازی جستجو استفاده کنید. با این حال، اگرچه هر پست می تواند شامل 30 هشتگ باشد، اما لزوما
“هرچه بیشتر بهتر” نیست. میزان جذابیت برای پست های دارای شش هشت یا بیشتر کاهش می یابد بنابراین استفاده از پنج یا تعداد کمتر راهی برای انجام این کار
است.
هشت نوع هشتگ وجود دارد: برچسب های جغرافیایی (شامل یک شهر یا محلی)، برچسب های مارک دار (مخصوص محصول، نام یا شعار شما) و برچسب های طاقچه
(فوق العاده متمرکز با جستجوی کمتر). می توانید در اولین نظر پست خود برچسب های حجیم مانند برچسب های جغرافیایی و برچسب های طاقچه را اضافه کنید.

4. نام شرکت خود را بهینه کنید.

 اگر سعی کنید “ابزار” را در Instagram جستجو کنید، نتایج / حساب های مربوط به ابزار را دریافت خواهید کرد. به همین دلیل، ارزش آن را دارد که کلمه “tools” را در
نمایه شرکت وارد کنید، اگر قبلاً در نام آن نبوده است. از آنجا که نام ها یک قسمت قابل جستجو در اینستاگرام هستند، باید نام شرکت خود را بهینه کنید و کلمات کلیدی
را به نام و بیوگرافی خود اضافه کنید.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از اثبات اجتماعی با اینستاگرام، بسیاری از مشاغل با درخواست نظرات مشتریان یا به اشتراک گذاشتن عکس / فیلم با خریداران واقعی که از محصولات
(با هشتگ های مارک دار) استفاده می کنند، محتوای تولید شده توسط کاربران را در سیستم عامل به اشتراک می گذارند. سپس مشاغل می توانند چنین
پست هایی را در نمایه های خود به اشتراک بگذارند و از مشتریان خود نام ببرند.
به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر به ایجاد جامعه، گسترش دسترسی، ایجاد اعتماد برای نام تجاری و بهبود وفاداری مشتری کمک می کند. علاوه بر این،
ارسال محتوای ایجاد شده توسط کاربران به پرورش یک تصویر تجاری نزدیک، خاکی و انسانی کمک می کند.

6. مشتریان و چشم اندازهای خود را در نظر بگیرید.

 طبق مطالعه Iconosquare ،65٪ از مشتریان گفتند که اگر مارکی پست آنها را دوست داشته باشد از آنها تقدیر می شود. بعلاوه، 70٪ از کاربران اینستاگرام در مقطعی
وارد مسابقه عکس یا مسابقه شده بودند. بنابراین دریغ نکنید که پست های مشتریان خود را دوست داشته باشید، مسابقه دهید و کوپن های اختصاصی بدهید.

7. تأثیرگذارها را استخدام کنید.

 مصرف کنندگان به توصیه یک شخص نسبت به شما اعتماد خواهند کرد، بنابراین تأثیرگذاران را درگیر کنید تا به شما کمک کنند حرف خوبی در مورد محصولات خود بزنید.
اینستاگرام یکی از مهمترین کانالهای رسانه های اجتماعی در صورتی که نگوییم مهمترین بازاریابی تأثیرگذار است.

8. کارآمد بمانید.

انتشار مداوم مطالب در زمان روز کاربران اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند. با این حال، مدیریت همه انتشارات اینستاگرام در برنامه می تواند مشکل ساز شود، به ویژه
اگر مخاطبان شما خارج از ساعت کاری شما بیشتر فعال باشند. بعلاوه، ورود منظم به حساب اینستاگرام ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد.
برای افزایش کارایی، استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای بارگیری و برنامه ریزی قبلی مطالب در نظر بگیرید. برای تعامل با پیروان خود و
پاسخ به نظرات، منتظر نمانید که اعلان های جدید ظاهر شود. بلکه سیستمی ایجاد کنید و زمان یا زمان مشخصی را برای پاسخگویی به مخاطبان خود اختصاص دهید.

9. موفقیت تجارت الکترونیکی اینستاگرام خود را بسنجید.

عملکرد پست ها و داستان های اینستاگرام خود را بررسی کنید. دسترسی به Instagram Analytics به شما اطلاعاتی درباره میزان نمایش، میزان دسترسی به هر
پست، خریدها، اطلاعات مربوط به اطلاعات دموگرافیک یا نوع محتوایی که مخاطبان شما بیشتر دوست دارند می دهد.
این به شما نشان می دهد که کدام نوع پست ها و محصولات در بین مخاطبان شما محبوب هستند، چه چیزی ارزش تبلیغ بیشتر دارد و چه نوع موجودی ارزش
ذخیرهسازی را دارد. اطلاعات مربوط به زمان فعالیت بیشتر کاربران (کدام روزهای هفته / چه ساعتی) به شما کمک می کند زمان بهینه را برای زمان بندی پست های خود
انتخاب کنید.

10. یک استراتژی فروش همه کانال برای رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید.

برای ارتباط بهتر با پایگاه مشتری خود، بهینه سازی هر پلتفرم را در نظر داشته باشید تا به بهترین وجه به کاربران آن خدمات ارائه دهد. سپس تمام سیستم عامل های
خود را در یک رویکرد واحد و یکپارچه ادغام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *