از لایو اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید.

Instagram Live ابزاری عالی مخصوصاً برای مشاغل است. کوچک و بزرگ در اینجا پنج راهی وجود دارد که می توانید Instagram Live را برای تجارت استفاده کنید.

راه اندازی محصول

عرضه محصول همیشه مخاطب را کنجکاو می کند. تصور کنید که یک محصول راه اندازی شده در Instagram Live برگزار می شود! اینگونه است که از مزایای این ویژگی
استفاده می کنید. وقتی درباره راه اندازی محصول صحبت می کنید، پیروان واقعی اینستاگرام ملزم به مشاهده خبرخوان هستند زیرا باعث ایجاد علاقه می شود.
بهترین راه برای بدست آوردن بازدیدهای بیشتر این است که قبل از عرضه محصول یک بار زنده بمانید و یک سر و صدا ایجاد کنید. اوج دزدکی حرکت کردن را ارائه دهید!
پیروان را علاقه مند و مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر می کند.
Instagram Live فرصتی مناسب برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصول، ویژگی های اصلی آن و موارد استفاده آن به مخاطبان است.

جلسه پرسش و پاسخ

هنگامی که با پیروان خود تعامل دارید، به آنها فرصتی می دهید تا به شما اعتماد کنند. اعتماد فقط در ایجاد یک رابطه قوی تر با مشتریان شما کمک می کند.
جلسه پرسش و پاسخ دقیقاً همین کار را انجام می دهد. شما می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ با فالوورهای اینستاگرام خود برگزار کنید
و مستقیماً با آنها تعامل کنید تا درک کنید که آنها چه احساسی در مورد نام تجاری شما دارند.
از این زمان برای گوش دادن به سخنان مشتریان، نگرانی ها و چالش های آنها استفاده کنید. آنها را تشویق کنید تا در مورد محصولات و خدمات شما سوال کنند
و با حل سوالات خود اعتماد ایجاد کنند. وقتی با استفاده از اینستاگرام بصورت بلادرنگ مکالمه می کنید، نیازی نیست که گلهایتان منتظر پاسخ سوالاتشان بمانند.
آنها بلافاصله پاسخ سوالات خود را می گیرند. به یاد داشته باشید، تنها درصورتی که به بینندگان اجازه دهید لایک و نظر خود را در اینستاگرام ارسال کنند،
جلسه پرسش و پاسخ خوب کار می کند.

پخش زنده رویدادهای مارک

آیا می توانید تعداد افرادی را که می توانید هنگام میزبانی یک رویداد با آنها ارتباط برقرار کنید تصور کنید؟ شرکت در یک رویداد تجاری می تواند هیجان انگیز باشد.
اما فقط به افرادی که از آن بازدید می کنند محدود می شود. همچنین می توانید تصاویر ارسال کنید و لایک های اینستاگرام را دریافت کنید.
آیا برای درگیر نگه داشتن پیروان کافی است؟ برای ایجاد یک سروصدای آنلاین، می توانید رویداد را با پخش مستقیم در اینستاگرام بصورت مستقیم پخش کنید.
شما می توانید اوج دزدکی حرکت کردن را به دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام خود برای اتفاقات رویداد ارائه دهید و آنها را درگیر خود کنید.

مصاحبه انجام دهید

اگر یک مارک تجاری هستید، با افراد تأثیرگذار یا افراد تأثیرگذار در صنعت کار می کردید. آیا می دانید مصاحبه با یکی از اینفلوئنسرها در Instagram Live می تواند باعث
افزایش دید برند شما شود؟ اینفلوئنسرها پیروی های وفادارانه خود را دارند و اگر به صورت زنده در اینستاگرام بیایند، منجر به افزایش تعداد بینندگان و دنبال کنندگان
نیز می شود.

آموزش های محصولات

روش دیگری که می توانید در اینستاگرام زنده استفاده کنید و به سود تجارت خود بیفزایید، ارائه آموزش های مربوط به محصولات پیروان خود است.
درک و درک یک محصول با تماشای یک فید زنده که بینندگان شما می توانند با شما در آن ارتباط برقرار کنند بسیار آسان تر از خواندن یک راهنمای متنی طولانی است
که همراه با تصاویر است. با استفاده از Instagram Live برای ارائه آموزش های مربوط به محصولات، نشان می دهید که کسب و کار شما معتبر است
و بینندگان خود را نیز مشغول می کنید.
Instagram Live یک ویژگی عالی است که مزایای زیادی را به مشاغل ارائه می دهد. به عنوان یک بازاریاب، می توانید از آن برای افزایش تعامل، افزایش آگاهی از برند،
سازگاری با حضور اجتماعی استفاده کنید. اگر می دانید چگونه از مزایای این ویژگی استفاده کنید، این باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *