از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند تأثیر زیادی در میزان ارسال پست های اینستاگرام شما داشته باشد.

هشتگ ها یک ابزار کشف عالی برای کاربران اینستاگرام هستند. آنها به مردم اجازه می دهند به راحتی محتوای مربوط به علایق خود را پیدا

کنند.

اگر از هشتگ هایی استفاده می کنید که محبوبیت خاصی دارند، می توانید دنبال کنندگان و خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید.

یک راه عالی برای یافتن هشتگ ها این است که وبلاگ نویسان را در مکان خود دنبال کنید تا ببینید از هشتگهایی استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ غذایی دارید، می توانید ببینید که بلاگرهای غذای همکار در Instagram از هشتگهایی مانند #EasRecipe ،

#FamilyDinners ،#InstagramFood  #RecipeIdeas و موارد دیگر استفاده می کنند.

 

هشتگهای اینستاگرام

قبل از افزودن هشتگ به پست های خود ، باید استفاده از این هشتگ ها را بررسی کنید. اگر هشتگ زیر 1000 پست داشته باشد، بعید

است که افراد در جستجوی آن هشتگ ها باشند. بهتر است از هشتگ های محبوب اما مرتبط استفاده کنید زیرا این افراد هشتگی را به

سمت خود جذب می کنند.

کافی است هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنید تا از محبوبیت آنها مطلع شوید:

 

هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنید

همچنین می توانید کمی تحقیق کنید و ببینید پیروان احتمالی شما از چه کلمات کلیدی برای یافتن محتوا استفاده می کنند.

برای اینکه کارها را برای خود آسان کنید، می توانید از Tailwind استفاده کنید.

Tailwind دارای یک ابزار جستجوگر هشتگ اینستاگرام است که به شما کمک می کند هشتگ های مرتبط را در طاقچه خود پیدا کنید.

نکته جالب در مورد اینستاگرام این است که به کاربران اجازه می دهد هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کنند. این به این معنی است که

اگر از هشتگ های مرتبط استفاده می کنید، پست های شما حتی در مواردی که شما را دنبال نمی کنند، در خبرخوان مخاطب هدف شما

نشان داده می شوند.

اینستاگرام فقط به شما امکان می دهد از 30 هشتگ در یک پست استفاده کنید. این بدان معنی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که

از هشتگ های مناسب برای جذب مخاطب مناسب استفاده می کنید، در غیر اینصورت فضای ارزشمندی در توضیحات پست

خود از دست می دهید.

 

از CTA در پست های خود استفاده کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که متنی به صورت آنلاین گفته است “اینجا را کلیک کنید” یا “اکنون این محتوای اختصاصی را بارگیری کنید”،

کلماتی که از شما می خواهند اقدامی انجام دهید؟ به این موارد تماس به عمل یا به اختصار CTA گفته می شود.

اگر می خواهید کاربران مانند بازدید از سایت شما یا خواندن آخرین پست وبلاگ خود، باید CTA را به پستهای اینستاگرام خود اضافه کنید.

ما قبلاً بحث کردیم که اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد پیوندهای قابل کلیک را در پستهای اینستاگرامی خود قرار دهند.

اما هنوز هم می توانید برای کمک به مخاطبان خود در وبلاگ خود به URL کمک کنید. ممکن است قابل کلیک نباشد، اما اگر زیرنویس های

شما جذاب باشد به همان خوبی کار می کند.

در زیر نگاهی بیندازید که WPBeginner چگونه از CTA و متون URL در پست های اینستاگرامی خود استفاده می کند:

متناوباً، می توانید CTA را در عنوان خود اضافه کنید که از کاربران بخواهد روی پیوند موجود در بیوگرافی شما کلیک کنند.

همچنین می توانید CTA ها را برای افزایش تعامل در پست های اینستاگرام خود قرار دهید.

این یک واقعیت شناخته شده است که همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به پست هایی که جذابیت بالایی دارند مانند نظرات،

پسندیدن ها و اشتراک ها پاداش می دهند.

بنابراین، CTA می تواند مخاطبان شما را ترغیب کند تا با پست های اینستاگرام شما نیز درگیر شوند. می توانید از دنبال کنندگان خود بخواهید

که با ارسال یک سوال، با درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه یا به سادگی از آنها بخواهید که پست را لایک کنند

یا با پست خود ارتباط برقرار کنند.

 

خوراک اینستاگرام خود را در وبلاگ خود قرار دهید

شاید از خود بپرسید که داشتن فید اینستاگرام در وبلاگ وردپرس خود چه فایده ای دارد؟

تعبیه خوراک اینستاگرام در سایت شما می تواند به شما کمک کند در وبلاگ و پست های اینستاگرام خود تعامل بیشتری ایجاد کنید.

همانطور که در بالا بحث کردیم، داشتن میزان جذابیت بالا باعث می شود پست های اینستاگرام شما بیشتر دیده شود.

و داشتن دید بیشتر به این معنی است که احتمال جذب فالور بیشتر وجود دارد.

به علاوه، شما می توانید حساب اینستاگرام خود را به خوانندگان وبلاگ خود معرفی کنید، که ممکن است قبلا از آن مطلع نبوده باشند.

داشتن فید اینستاگرام در وبلاگ خود بهترین راه برای سرعت بخشیدن به رشد اینستاگرام است.

توصیه می کنیم برای نمایش فیدهای قابل تنظیم اینستاگرام در وبلاگ وردپرس خود از Instagram Feed Pro Smash Balloon استفاده کنید.

اینجاست که یک فید اینستاگرام در وبلاگ شما چگونه می تواند باشد:

smash-balloon-instagram-feed

برای جزئیات بیشتر می توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد چگونگی افزودن ویجت اینستاگرام به وبلاگ خود بخوانید.

 

با برنامه ارسال خود سازگار باشید

برای اینکه رسانه های اجتماعی بتوانند برای وبلاگ یا تجارت آنلاین خود کار کنند، باید یک تلاش جدی برای سازگاری داشته باشید.

هیچ فایده ای ندارد که اکنون احساس الهام و انگیزه کنید و هر روز محتوایی ارسال کنید، فقط چند هفته بعد از استفاده

از اینستاگرام صرف نظر کنید.

کاربران اینستاگرام با ثبات رشد می کنند. اگر روزی یک بار پست ارسال کنید، پیروان شما انتظار دارند که هر روز مطلب ارسال کنید.

اما به محض شکستن این ثبات، شروع به از دست دادن پیروان خود خواهید کرد.

با داشتن یک برنامه ثابت ارسال، می توانید تعداد بازدیدها، تعامل و دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام خود بدست آورید.

یک راه عالی برای حفظ یک برنامه ثابت ارسال، ایجاد یک تقویم رسانه های اجتماعی در Excel  Google Docs یا Google Calendar است.

نگاهی به مثال زیر بیندازید:

همچنین می توانید از یک برنامه زمان بندی مانند Buffer برای خودکار کردن برنامه ارسال خود استفاده کنید.

این به شما کمک می کند پست خود را از قبل برنامه ریزی کنید و در وقت با ارزش صرفه جویی می کنید.

 

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اگر می خواهید در طولانی مدت پیروان خود را حفظ کنند ، باید ارتباط محکمی با آنها برقرار کنید.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان این است که خودتان باشید. احتمالاً شنیده اید که این عبارت بسیار پرتاب می شود،

اما حقیقت را می گویم، این همان چیزی است که به افراد کمک می کند تا به راحتی با شما و نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

مردم وبلاگ نویسان را دوست دارند که داستان ها و نکات خود را از یک فضای شخصی به اشتراک می گذارند.

به یاد داشته باشید، هر آنچه را که ارسال می کنید برای خوانندگان شما است. پست های خود را طوری بنویسید که گویا با یکی از دوستان

خود صحبت می کنید و این مورد در مخاطبان شما طنین انداز خواهد شد، خصوصاً اگر در حال حل مشکلات آنها هستید.

فراموش نکنید که در بخش نظرات با پیروان خود صحبت کنید تا ارتباط خود را با آنها بیشتر کنید.

 

از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

یکی از بهترین راه های تبلیغ وبلاگ و به دست آوردن فالوور از طریق Instagram Stories است. محبوبیت Instagram Stories به این زودی ها

کاهش نمی یابد، زیرا 70٪ از کاربران Instagram اینستوری های Instagram را هر روز تماشا می کنند.

بزرگترین مزیت استفاده از Instagram Stories برای تبلیغ وبلاگ شما این است که می توانید یک لینک مستقیم به وبلاگ خود ارسال کنید،

این کاری است که نمی توانید در پست های منظم اینستاگرام خود انجام دهید.

متأسفانه، برای باز کردن قفل این ویژگی به حداقل 10 هزار دنبال کننده نیاز دارید.

تا زمانی که به این نقطه عطف نرسیدید، استفاده از Instagram Stories نیز راهی عالی برای فریب دادن دنبال کنندگان خود است

زیرا جذاب و از نظر بصری جذاب است.

به علاوه، شما همچنین می توانید طرفداران کاملا جدیدی پیدا کنید که به رشد وبلاگ شما کمک کند!

نکته حرفه ای: اطلاعات را در بیش از یک قاب داستان پخش کنید.

اگر همه اطلاعات را در یک اسلاید قرار دهید، احتمال این وجود دارد که بینندگان شما فقط آن را برای یک یا دو ثانیه ببینند و سپس روی

داستان بعدی ضربه بزنند.

اگر با استفاده از تصاویر جذاب، اطلاعات را در 3 یا 4 اسلاید پخش کنید، همزمان با ضربه زدن روی Story شما، فرصتی برای جلب توجه

آنها خواهید داشت.

به عنوان مثال:

wpbeginner-instagram-story

با استفاده از الگوهای Instagram Story از Canva به راحتی می توانید داستان های جذاب اینستاگرام را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *