مثلث موفقیت در اینستاگرام

هر پیج اینستاگرامی علاقه دارد تا نرخ تعامل و بازدید قابل قبولی داشته باشد ،فالورهای بیشتری جذب کند و درآمد خود را افزایش دهد، اما چه چیزی باعث میشود نتیجه مدنظر افراد حاصل نشود؟
معمولاً افراد صرفاً بر روی مهارت و نقاط قوت خود تمرکز می‌کنند و به عوامل دیگر که بر روی موفقیت اینستاگرامی اثرگذار هستند توجهی ندارند .
امکان دارد پیج با محتوای خوب داشته باشید اما باز هم فالوور جذب نکنید .ممکن است حتی مخاطبان زیادی داشته باشید اما نتوانید کسب درآمد کنید .شاید فضای اینستاگرام را به خوبی درک کرده باشید اما باز هم پیشرفتی نکنید.
برای رسیدن به موفقیت اینستاگرامی مثلث مهارت‌های کسب و کار، محتوا و پلتفرم اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم.مثلث موفقیت اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام، مهارت‌های کسب و کار ،محتوا

مهارت های کسب و کارمهارت های کسب و کار

بازاریابی :تعیین بازار هدف- شناسایی نیاز و خواسته مخاطب و…
سرمایه‌گذاری: چه در تبلیغات ،چه تلاش برای بهبود سایر مهارت‌ها
شبکه سازی: در ارتباط بودن با سایر فعالان حوزه کاری و رصد کردن رقبا
آشنایی کامل با مدل های درآمدی: مانند تبلیغات، فروش محصولات و خدمات، همکاری در فروش…

محتوامحتوا

تعیین استراتژی محتوا :آیا فعالیت‌های ما در زمینه محتوا در راستای کسب و کارمان هستند؟
ایده های محتوا :آیا در راستای نیاز و خواسته مخاطب ایده پردازی میکنیم؟
قسمت بصری محتوا :آیا به صورت نسبی محتوا جذابیت بصری دارد ؟
پیام و مفهوم محتوا :آیا به صورت نسبی محتوا برای مخاطب ایجاد ارزش می کند؟

پلتفرم اینستاگرامپلتفرم اینستاگرام

آیا با الگوریتم و نحوه پخش محتوا آشنا هستیم؟
آیا به صورت حرفه‌ای از هشتگها  استفاده می‌کنیم؟
آیا با توجه به تغییرات اینستاگرام، تغییرات لازم را اعمال می‌کنیم؟
با توجه بیشتر به این موضوعات داشتن نظم کاری هم نرخ تعامل بالاتری خواهیم داشت، هم با روند بهتری فالوور جذب میکنیم و هم درآمدمان بیشتر می شود.
عدم موفقیت، ترس ها و نگرانی ها به دلیل عدم توجه به مثلث معرفی شده است. به طور مثال اگر نقاش هستید، برای موفقیت در اینستاگرام علاوه بر بالا بردن مهارت نقاشی خود باید مهارت های دیگر هم که در موفقیت اینستاگرامی شما موثر هستند را بهبود ببخشید.
_

تنها نقاش خوبی بودن کافی نیست. باید با توجه به اهداف، منابع و تجربه، آموزش ببینیم و نکات را پیاده سازی کنیم. حتی در برخی موارد نیاز داریم فعالیت ها را برون سپاری کنیم. یادمان باشد نتیجه گیری یا عدم نتیجه گیری ما به عملکرد ما مربوط میشود نه عملکرد دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *