چه کاری نباید برای کسب و کار خود در اینستاگرام انجام دهید.

چه کاری نباید برای کسب و کار خود در اینستاگرام انجام دهید

از زمان راه اندازی در اکتبر 2010، اینستاگرام به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افراد و همچنین مارک ها تبدیل شده است. آنچه که به عنوان یک سکوی اشتراک گذاری عکس آغاز به کار کرده است، شاهد رشد عظیم طی سالهای گذشته بوده است. امروز، اینستاگرام گزینه های بسیار دیگری به غیر از اشتراک گذاری عکس فقط برای بازاریابان ارائه می دهد. تعداد افرادی که امروز از این پلتفرم استفاده می کنند منجر به این شده است که بازاریابی اینستاگرام یکی از جنبه های اساسی استراتژی بازاریابی تجاری است.

با وجود رقابت زیاد در این سیستم عامل، مهم است که بدانید چگونه می توانید به دلایل صحیح از کسب و کار خود برجسته شوید. روش های زیادی برای تقویت رشد کسب و کار و به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام وجود دارد، اما برخی از اشتباهات ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. در اینجا راهنمایی وجود دارد که برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود نباید انجام دهید.

عدم ایجاد هدف مشخص

اینستاگرام یک پلتفرم سرگرم کننده است اما تقویت رشد تجارت در این پلتفرم به موارد دیگری بیش از ارسال عکس های با کیفیت بالا نیاز دارد. هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود باید هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. آیا به دنبال به دست آوردن دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام هستید؟ آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید؟ آیا به دنبال افزایش فروش از طریق استراتژی بازاریابی خود هستید؟ بدون داشتن هدف مشخص در ذهن خود، وقت خود را برای انجام کارهایی که نتایج مطلوبی ندارند، تلف می کنید. همچنین نداشتن هدف مشخص به این معنی است که شما قادر به اندازه گیری شاخص های اصلی عملکرد برای نمایه خود نخواهید بود.

نگه داشتن بیوگرافی ناقص اینستاگرام

یک بیوگرافی ناقص به پیروان اینستاگرام شما اطلاعاتی که در مورد مارک شما و محصولات یا خدمات آن نیاز دارند نمی دهد. شما باید مطمئن شوید که bio شما اطلاعات کوتاه اما مرتبطی برای فالوورهای جدید اینستاگرام شما دارد تا دقیقاً از کاری که برند شما انجام می دهد، مطلع شوید. این یکی از راه های به نمایش گذاشتن نام تجاری شما است، بنابراین آن را ناقص نگذارید.

عدم درج پیوند قابل کلیک در بیو، اشتباه بازاریابی دیگری است که باید از آن در اینستاگرام جلوگیری کنید. پیوندها در اینستاگرام فقط در بیو اضافه می شود، اگرچه حساب هایی که تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام دارند گزینه های دیگری دارند. مشاغل کوچک تر باید از پیوند در ویژگی bio استفاده کنند تا پیوندهای قابل کلیک به وب سایت ها، صفحات محصول یا صفحه های فرود را شامل شوند. عدم انجام این کار برای مشتریان بالقوه هزینه در بر دارد.

از کجا ویو بخریم؟ برای خواندن مقاله روی آن کلیک کنید.

حفظ نمایه خصوصی

نمایه های خصوصی فقط به دنبال کنندگان تایید شده اینستاگرام اجازه مشاهده محتوای آنها را می دهند. بیشتر افراد در صورت مشاهده یک نمایه خصوصی در نهایت به مرور در اینستاگرام برمی گردند. این بدان معناست که شما در نهایت پیروان بالقوه اینستاگرام و پسندیدن های اینستاگرام را از دست خواهید داد. نمایه خصوصی همچنین به این معنی است که افرادی که شما را دنبال نمی کنند نمی توانند محتوای شما را که دیگران به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنند. این به میزان قابل توجهی دسترسی به پست های شما را محدود می کند و به شما امکان دسترسی به مخاطبان بسیار کمتری را می دهد.

قبل از ارسال، نمی توانید محتوای خود را دو بار بررسی کنید

ارائه مطالب با کیفیت بالا زمان کمی را می برد. شما نمی خواهید که تلاش های شما به هدر برود فقط به این دلیل که نتوانستید خطای لحظه آخری را اصلاح کنید. دستور زبان و غلط های املایی، نگارشی نادرست و اشتباهات نوشتاری دیگر باعث می شود در اینستاگرام بسیار غیرحرفه ای به نظر برسید و برای فالوئرهای اینستاگرام هزینه تمام کنید. اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام شما را جدی بگیرند، باید سطح خاصی از حرفه ای بودن را داشته باشید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که قبل از ارسال مطالب خود را دوباره بررسی کنید. همه چیز را تصحیح کنید تا محتوایی را که هیچ اشتباهی در آن وجود ندارد، قرار دهید.

ارسال مطالب تکراری

گاهی اوقات، اشکالی نیست که هنگام تلاش برای بیان نکته، مطالب قبلاً ارسال شده را آورده و برای تأکید دوباره ارسال کنید. Throwbacks به همین دلیل خوب کار می کند، اما ارسال محتوای تکراری از گذشته، فالوورهای اینستاگرام شما را خسته می کند و باعث می شود آنها از نام تجاری شما حرکت کنند. کاربران اینستاگرام به دنبال الهام گرفتن از نام تجاری شما هستند و تکثیر محتوای قدیمی فقط به آنها نشان می دهد که شما به اندازه کافی برای اصلی بودن و دادن چیز جدید به آنها اهمیت ندارید.

ثابت قدم نبودن

وقتی صحبت از بازاریابی در اینستاگرام می شود، پیوستگی مهم است. شما باید پیش بینی خود را در بین دنبال کنندگان اینستاگرام ایجاد کنید و می توانید با رعایت یک برنامه ثابت ارسال، این کار را به خوبی انجام دهید. شما نمی خواهید 5 پست در یک هفته ارسال کنید و سپس برای 3 هفته آینده گم شوید. حفظ ثبات در تعداد پست هایی که روزانه یا هفتگی ارسال می کنید، سطح فعالیت را در نمایه شما بالا می برد. با این کار تضمین می کنید که فالورهای اینستاگرام شما مشتاقانه منتظر پست بعدی شما هستند. باید مطمئن شوید که زیاد یا کم پست نمی کنید.

ارسال بدون زیرنویس

شما می توانید یک عکس یا فیلم با کیفیت بالا برای ارسال آماده داشته باشید اما انجام این کار بدون عنوان خوب برای ادامه کار اشتباه بزرگی است. زیرنویس ها برای درگیر کردن مخاطبان شما بسیار مهم است. آنها می توانند به شما در برقراری ارتباط با برند تجاری شما کمک کنند و حتی از پیروان اینستاگرام خود س certainالات خاصی را بپرسند تا در بخش نظرات به آنها پاسخ دهند. گرچه ممکن است یک عکس هزار کلمه ارزش داشته باشد، شما می توانید یک لایه متفاوت را به طور کامل با عنوان مناسب به پست خود اضافه کنید.

عدم توانایی در تعامل و تعامل با مخاطبان

اگر دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام بیشتری می خواهید، باید به آنها نشان دهید که برایتان مهم است. این به معنای ایجاد محتوای جذاب برای آنها، در نظر گرفتن بازخورد آنها و تعامل با آنها است. اینستاگرام ابزارهای زیادی را ارائه می دهد که این امکان را فراهم می کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که به نظرات کاربران پاسخ می دهید و آنها را تأیید می کنید. شما می توانید از ویژگی هایی مانند نظرسنجی، سوال و موارد دیگر در Stories استفاده کنید تا از نظر پیروان اینستاگرام خود بینشی کسب کنید. بدون درگیر کردن آنها، این پیام را می دهید که به مخاطبان خود اهمیت نمی دهید، چیزی که هیچ مارکی نمی خواهد.

ارسال ویدیو انجام نشد

در حالی که عکس ها از اهمیت ویژه ای در پلتفرم برخوردار هستند، ابزارهای ویدیویی بسیاری مانند IGTV ،Reels و حتی گزینه ارسال فیلم در فید یا Stories شما در اینستاگرام وجود دارد. فیلم ها به شما کمک می کنند برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود محتوای جذاب بصری ایجاد کنید که حفظ آن بسیار آسان تر است. شما می توانید یک فیلم آموزشی، یک فیلم تغییر لباس، یک فیلم آموزشی ارسال کنید، یا حتی به برخی از سوالات متداول در قالب یک ویدیو برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود پاسخ دهید. میزان جذابیت بالای فیلم ها به این معنی است که شما همچنین پسندیدن های بیشتری در اینستاگرام خواهید داشت، بنابراین اگر از فیلم های اینستاگرامی استفاده نمی کنید، یک مزیت بزرگ را از دست می دهید.

اولویت بندی کمیت به قیمت کیفیت

تعداد پست های شما در اینستاگرام قطعاً مهم است اما نباید به قیمت کیفیت باشد. ارسال یک تصویر یا فیلم با کیفیت بسیار بهتر از ارسال ده فیلم یا عکس مختلف با کیفیت پایین به نمایه اینستاگرام خود است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا لایک های اینستاگرام و دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را برای شما بسیار بیشتر می کنند و به رشد کسب و کار در سیستم عامل کمک می کنند.

عدم نمایش شخصیت برند شما

مردم امروز ارتباط بیشتری با مارک هایی دارند که می توانند با آنها طنین انداز شوند. اگرچه ممکن است محصولات و خدمات عالی ارائه دهید، اگر شخصیت تجاری قدرتمندی دارید که با مخاطبان خود صحبت می کند، به احتمال زیاد پیروان واقعی اینستاگرام را به دست خواهید آورد. ممکن است شما هشتگ های درستی داشته باشید و از نظرسنجی های Story استفاده کنید، اما اگر نتوانید از طریق پست های خود شخصیت برند خود را برقرار کنید، ممکن است در نهایت با دنبال کنندگان اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید.

بیش از حد تبلیغاتی با محتوای خود

قصه گفتن در دنیای بازاریابی امروز مهم است و ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبان برای تقویت رشد برند ضروری است. محتوای بیش از حد تبلیغاتی صرفاً پر فروش به نظر می رسد و سود را در مرکز تمام تلاش های بازاریابی قرار می دهد. نمی تواند مخاطبان شما را به روشی شخصی درگیر کند. هیچ کس دوست ندارد احساس کند همیشه چیزی به آنها فروخته می شود. محتوای تبلیغاتی بیش از حد می تواند مخاطبان شما را اذیت کند و برای فالوئرهای اینستاگرام هزینه تمام شود.

سواستفاده از هشتگ ها

هشتگ ها برای کاربران مهم است تا بتوانند محتوای شما را هنگام جستجوی محتوای مشابه پیدا کنند. از استفاده از هشتگ ها خودداری کنید زیرا این موارد می توانند میزان دسترسی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و محتوای شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهند.
فقط به این دلیل که از آنها اجتناب نمی کنید، به این معنی نیست که از آنها به درستی استفاده می کنید. شما می توانید حداکثر 30 هشتگ در پست های فید خود استفاده کنید، اما استفاده از هشتگ فقط به خاطر آن هیچ فایده ای نخواهد داشت. استفاده از حدود 7 یا 10 هشتگ مرتبط و خوب تحقیق شده برای پست های شما بسیار بیشتر از 15 یا 20 هشتگ انتخاب شده تصادفی است. شما می خواهید مطمئن شوید که هشتگ های مربوط به صنعت یا مکان خود را حفظ کنید تا بتوانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. استفاده از هشتگ های بسیار زیاد ناامیدکننده است و این از آنچه شما می خواهید دور است.

عدم توجه به تجزیه و تحلیل

نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل شما یک اشتباه بزرگ است وقتی که می خواهید با موفقیت در اینستاگرام تجارت خود را به بازار عرضه کنید. هنگامی که تجزیه و تحلیل خود را مرور می کنید، می توانید به جزئیات مربوط به اطلاعات جمعیتی دنبال کنندگان اینستاگرام خود، گسترش جغرافیایی آنها، زمان مناسب برای ارسال، پست هایی که عملکرد خوبی دارند و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید. چنین جزئیاتی به شما کمک می کند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست تا بتوانید استراتژی بازاریابی خود را در اینستاگرام تغییر دهید.

نتیجه

تقویت رشد مشاغل در اینستاگرام آسان نیست، اما با اجتناب از این اشتباهات رایج، در موقعیت بهتری خواهید بود تا با تلاش خود به موفقیت تجاری برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *