چه ساعتی پست بفرستم ؟

هدف این مقاله؟
یکی دیگر از الگوریتم های اینستاگرام
ارزش یعنی چی ؟



در این قسمت های مشخص شده، شما میانگین آنلاین بودن مخاطب هاتون رو میبینی.
همه چی برمیگرده به شناخت شما از مخاطبت و آزمون و خطا در این زمینه که با توجه به این شناخت، چه ساعتی پس بفرستم! مثلا چند نمونه رو ببینیم:
.
🔅من محتوای آشپزی و آموزش مربوط به خانم ها رو دارم و فکر میکنم خانم ها تا بیدار بشن و کارهای خونه رو انجام بدن حدودا ساعت ده، یازده صبح میان اینستاگرام
.
🔅 من محتوای آموزشی برای افراد شاغل دارم پس فکر میکنم چون صبح سرکار هستن، میتونم ساعت حدود دوازده تا دو که معمولا وقت نهار و استراحت است یا عصر که برمیگردن خونه حدود ساعت پنج و شش، تایم خوبی باشه برای ارسال محتوا
.
🔅من مسائل عمومی منتشر میکنم و بلاگر هستم و معمولا هم آقا و هم خانم مخاطب من هستن، پس میشه شب ساعت نه تا حدود دوازده پست بفرستم که بعد شام، پست من رو ببینین
.
🔅من در حوزه فتوشاپ و دیجیتال مارکتینگ، عموما مخاطب های نسل جوان رو دارم پس حواسم هست چه ساعت هایی ممکنه خواب باشن
.
خلاصه که باید مخاطبت رو بشناسی و چندبار در ساعت های مختلف تست کنی که ببینی مخاطبت بیشتر در چه زمان هایی آنلاین هستن، راستی میتونی از ارسال استوری هم در ساعت های مختلف به این نتیجه برسی که در چه ساعتی، بیشترین ویو رو در ساعت اول داشتی و همون موقع ارسال کنی محتوات رو
.
💎 باشد که دیگر کسی نپرسد چه ساعتی محتوای خود را ارسال بنمایم.