چرا من ناگهان در اینستاگرام کمتر دوست دارم؟

چرا من ناگهان در اینستاگرام کمتر دوست دارم؟

عملکردهای داخلی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز دشوار است. بعضی اوقات این تغییرات باعث تعجب شما می شود که “چرا من ناگهان در اینستاگرام لایک کمتری می گیرم؟” با توجه به اینکه لایک ها یکی از راه هایی است که اینستاگرام به یک حساب کاربری اختصاص می دهد، می خواهید تا آنجا که ممکن است بیشتر بدست آورید.

خرید بازدید اینستاگرام 

1. رباتها خاموش می شوند

اینستاگرام سیاست سخت گیری در مورد ابزارهای خودکار را دارد ، مانند ربات های خودکار که افراد را دوست دارند و دنبال می کنند. این برنامه همچنین دارای سابقه ای فشرده با ابزار ارسال خودکار است. این ابزارهای اینستاگرام منبع قابل توجهی از پسندیدن ها و نظرات برای افراد در سراسر سیستم عامل است، بنابراین یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید اگر اینقدر لایک نمی گیرید خاموش شدن یک ربات است.

ربات ها نیز به طور منظم نظرات خود را ارسال می کنند، و آنها کاملاً عمومی هستند مانند “جالب” یا “عکس خوب”. مشکل این است که این رباتها هرزنامه هستند و حسابهای اصلی نیستند. پسندیدن ها و نظراتی که می گیرید واقعی نیستند. اینستاگرام در حال اقدام برای جلوگیری از هرزنامه در سیستم عامل خود است.

2. شما ممکن است Shadowbanned شده باشید

اخیراً واکنش های زیادی علیه اینستاگرام به دلیل رویکرد آنها به کاربران برای جلوگیری از سایه ایجاد شده است. هر کسی می تواند در هر زمان بدون هیچ گونه اخطار با سایبان برخورد کند. مقابله با این مسئله مشکل است. فقط یک نشانه وجود دارد که شما را ممنوع کرده اند – افت در خواستگاری. اگر سایبان دارید، اساساً افراد جدید نمی توانند پست های شما را ببینند. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، افراد کمتری آنها را پیدا می کنند – این بدان معناست که شما به اندازه معمول دوست ندارید. مراقب این باشید

3. هشتگ های شما کار نمی کنند

به نظر می رسد ممنوعیت های سایه اینستاگرام مربوط به هشتگ هایی است که مردم از آن استفاده می کنند. برخی از هشتگ ها کاملاً مسدود یا ممنوع هستند و استفاده از آنها منجر به ایجاد سایه می شود. برخی از این هشتگ ها به طور موقت ممنوع هستند در حالی که برخی دیگر برای همیشه ممنوع است. موارد ساده و احمقانه مانند “TGIF” و “BeautyBlogger” در سیستم عامل مسدود شده است، به این معنی که افراد نمی توانند پست شما را با استفاده از آن برچسب ها پیدا کنند.

مشکل دیگر هشتگ ها این است که شما می توانید از برچسب های بیش از حد استفاده کنید. ما در حال گفتگو با هشتگ هایی هستیم که میلیون ها پست دریافت می کنند. موارد استفاده بیش از حد نیز ممنوع است، اما حتی اگر اینگونه نباشد، تقریباً غیرممکن است که در آن گروه برجسته شوید. کمی وقت بگذارید تا هشتگ های منحصر به فرد اینستاگرام را برای پست های خود بیابید و از جمع متمایز شوید.

4. الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد

خوراک اینستاگرام دیگر مثل گذشته نیست. این بدان معناست که پیروان پست جدید شما را فوراً نمی بینند. پیروان شما بلافاصله پست های شما را دوست ندارند زیرا آنها آنها را نمی بینند. الگوریتم اینستاگرام اکنون کمی عجیب است، از این جهت که هرچه شخص با یک حساب ارتباط برقرار کند، آن حساب بیشتر در خوراک خانه او ظاهر می شود.

اینستاگرام یادآوری می کند که کاربران چه زمانی حساب کاربری را دوست دارند و با آن درگیر می شوند و به مردم اجازه می دهند این حساب ها را بیشتر ببینند. نکته کلیدی در همه اینها این است که تعامل با الگوریتم مدرن اینستاگرام مهم است. هرچه تعامل شما و پیروانتان با یکدیگر بیشتر باشد، به احتمال زیاد در بالای خبر آنها نشان داده می شوید. آیا حسابی وجود دارد که به طور خاص به آن علاقه داشته باشید؟ اعلان های آن حساب را روشن کنید. بالاخره اگر می خواهید دیگران درباره شما فکر کنند باید به فکر دیگران باشید.

5. تغییر الگوریتم بزرگتر از حد انتظار بود

تغییر دیگر در الگوریتم اینستاگرام به این معنی است که گاهی اوقات افراد می توانند پست هایی با چندین روز قدمت را در فیدهای خود پیدا کنند. جای تعجب نیست که اگر پست های شما را به مدت دو روز مشاهده نکنند، مانند گذشته دوست ندارند. نکته خوب این است که این یعنی ماندگاری پست های شما بیشتر از گذشته است. نکته بد این است که به همین تعداد افراد، به ویژه دنبال کنندگان، قرار نیست که پست های شما را برای اولین بار ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *