چرا نباید دنبال کنندگان اینستاگرام را بخرید (و در عوض چه کاری باید انجام دهید)

چرا نباید دنبال کنندگان اینستاگرام را بخرید (و در عوض چه کاری باید انجام دهید)

شاید بدانید که محتوای اینستاگرام شما خوب است، اما تصور کنید اگر به نظر برسد 10 هزار نفر موافق هستند چقدر بهتر به نظر می رسد.

چه بخواهید به یک چهره مشهور در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید و چه به سادگی به دنبال گسترش آگاهی از نام تجاری در اینستاگرام باشید، استفاده از میانبرها در هر کجا که می توانید برای وسعت بخشیدن به افزایش مخاطبان خود، از جمله “خرید” دنبال کنندگان اینستاگرام، وسوسه انگیز به نظر می رسد.

در اینجا، ما جلوتر رفته ایم و تمام سوالاتی را که ممکن است در مورد خرید فالوور اینستاگرام داشته باشید، پوشش داده ایم تا به شما ایده بهتری از نحوه عملکرد آن ارائه دهیم. ما همچنین نکات مثبت و منفی را بررسی کرده ایم، بنابراین شما می توانید خود تصمیم بگیرید که آیا اقدامی مناسب برای برند شما است.

بله، شما می توانید فالوورهای اینستاگرام را خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد 1000 دنبال کننده را با صرف 10 دلار آمریکا خریداری کنید. اما شما فقط برای یک شماره پرداخت می کنید. بسیاری از این دنبال کنندگان یا ربات یا حساب غیرفعال هستند، به این معنی که آنها هرگز با پست های شما درگیر نخواهند شد.

به نظر می رسد 1000 دنبال کننده برای قیمت یک لته کوچک استارباکس معامله خوبی باشد. اما مطمئناً، اگر واقعاً به همین راحتی و ارزان بود ، همه این کار را می کردند. خوب چه جوری گیر میاد؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام برای تجارت شما قانونی و بی خطر است؟ آیا سرمایه گذاری ارزشمندی است؟

دلیل اصلی خرید فالوورهای اینستاگرام می تواند یک سرمایه گذاری هدر رفته باشد، این است که حساب هایی که اغلب دنبال می کنید واقعی نیستند.

خرید دنبال کنندگان اینستاگرام “جعلی”

اکثریت قریب به اتفاق پیروان قابل خرید یا رباتها هستند یا حسابهای غیرفعال. نحوه کار آن در اینجا است:

ربات های اینستاگرام

از سال 2018، اینستاگرام ممکن است 95 میلیون ربات داشته باشد که تقریباً 9.5 درصد از کل کاربران آن را تشکیل می دهد. شرکت هایی در آنجا وجود دارند که روند ایجاد ربات ها را به خوبی خودکار کرده اند و سپس می توانند این ربات ها را به عنوان دنبال کننده بفروشند. در برخی موارد، رباتها حتی ممکن است با استفاده از تصاویر و نامهای دزدیده شده، هویت یک شخص واقعی را در نظر بگیرند.

بسته به سرویس، این حساب های ساختگی حتی ممکن است ارگانیک به نظر برسند، با استفاده از اتوماسیون برای به اشتراک گذاری و پسندیدن محتوا. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال، از آنجا که آنها افراد واقعی نیستند، از نظر دنباله رو به دنبال پیر به نظر نمی رسند. در نتیجه، تعاملی که آنها انجام می دهند تأثیر کمی خواهد داشت.

بدون پیروان واقعی که بتوانند با محتوای شما درگیر شوند، پست های شما اساساً از همه پنهان است، به جز مخاطبان غیراصلی شما. بعلاوه، پیروان ربات شما درباره نام تجاری شما در زندگی واقعی با دوستان یا خانواده بحث نخواهند کرد، زیرا خوب … آنها در زندگی واقعی وجود ندارند (بدون رنجش، رباتها).

حسابهای غیرفعال

با این حال، همه پیروان جعلی ربات نیستند. برخی از شرکت ها هستند که فالوورهایی را می فروشند که حساب اصلی هستند.

در این شرایط، حساب ها ایجاد می شوند یا به این دلیل که توسط کاربرانی مدیریت می شوند که تنها هدف آنها در عوض پیگیری است یا تنها به دلیل ارائه این سرویس. و اگرچه این پیروان ممکن است تعامل زودهنگام خود را نشان دهند، اما در پایان فعالیت حساب های آنها، حساب کاربری آنها در Instagram کاهش می یابد.

از این گذشته، اگر حساب کاربری آنها تنها با هدف تأمین درخواست های حمایت مالی ایجاد شده باشد، شخص حقیقی پشت این حساب دلیل کمی برای تأکید در اخبار خبری، تعامل با محتوا یا خرید کالاها و خدمات تبلیغ شده دارد.

بدون این تعامل، شماره پیروان شما بدون هیچ ارزشی که پیروان ارگانیک برای آنها به همراه دارند، باد می شوند.

خرید ویو استوری به سادگی نیست به دلیل اینکه سایت های تقلبی زیادی شرع به کار کردند که نه تنها کلاهبرداری میکنند بلکه هیچ ویو استوری هم به شما نمیدهند.

گزینه های دیگر برای خرید فالوور اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام بیش از تعداد دنبال کنندگان ، به تعامل بیشتر پاداش می دهد و محتوایی مشابه پست هایی را نشان می دهد که کاربران در گذشته با آن درگیر بوده اند. برای جلب مشارکت ، اقدامات مختلفی وجود دارد که می توان در سیستم عامل امتحان کرد تا در مقابل مخاطبان ایده آل شما قرار گیرد.

با استفاده از روشهای خوب بازاریابی در اینستاگرام – خواه در حال ساختن نام تجاری شخصی خود و یا یک حساب کاربری در شرکت هستید – می توانید ماهانه تقریباً به 800 میلیون کاربر اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و مخاطبان معتبری بسازید.

1. حساب خود را عمومی کنید.

ابتدا حساب خود را عمومی کنید تا کاربران بتوانند نمایه و محتوای شما را ببینند. به این ترتیب، وقتی محتوای شما در صفحات کاوش کاربران ظاهر می شود، مخاطبان خود را به صورت ارگانیک افزایش می دهید و بیننده هدف خود را جذب و لذت می برید.

2. به کاربران دلیل دهید تا با انتشار محتوای با کیفیت، شما را دنبال کنند.

در مرحله بعدی، پست های مختلفی را در خبرمایه خود منتشر کنید: شما می توانید تصاویر، GIF ها، فیلم ها، بومرنگ ها، مسابقه ها را روی داستان خود، نحوه کار، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر ارسال کنید. با استفاده از عکس های با کیفیت بالا، نوشتن زیرنویس های جذاب، ارسال مداوم پست و حفظ سبک کلی منحصر به فرد، برای ایجاد تمایز از حساب های دیگر، در بین پیروان خود اعتماد و هیجان ایجاد کنید. تحقیق خود را در مورد اینکه هشتگ ها چه سروصدای زیادی ایجاد می کند و کدام یک با برند شما همسو هستند – در صورت انجام صحیح، هشتگ ها می توانند راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید باشند.

بسته به شخصیت برند شما می تواند به خنده دار یا شوخ طبع بودن محتوای شما کمک کند. داشتن آگاهی حسی از نحوه درک برند شما و روندهای اطراف اینستاگرام در انتخاب محتوا برای ارسال و نحوه تعامل با جامعه اینستاگرام به شما کمک می کند.

3. از اینستاگرام در کمال توانایی خود استفاده کنید.

در آخر، از کانالهای مختلف در این سیستم عامل مانند Instagram Live ،IGTV ،Instagram Stories یا خرید در Instagram استفاده کنید. روش های مختلفی برای ارتباط با کاربران وجود دارد و با رانندگی درگیر شدن از طریق این ویژگی ها، می توانید تعامل و ترافیک را به صورت ارگانیک و معتبر هدایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *